Saturday, August 23, 2008

PELUANG KEEMASAN

Bak kata pepatah, yang bulat tak kan datang bergolek dan yang pipeh tak kan datang melayang.

Peluang tak selalu datang. Bila dia datang jangan berlengah. Rebutlah sedaya upaya agar peluang tidak terlepas dan rezki menjadi berkat dan tidak putus-putus.

Hentikanlah dari angan-angan nak kaya cepat, tanpa usaha.

Syarikat kami merupakan Syarikat Takaful Terunggul Di Malaysia. Syarikat yang menyokong penuh pada wakilnya. Wakil perlu menduduki perperiksaan sebelum bolih memulakan tugas. Kemudian, perlu mengikuti kursus wajib hanya setelah lulus perperiksaan tersebut.

Kini peluang keemasan diberikan kepada anda yang tak berkesempatan nak ambil periksa wakil tersebut. Dalam waktu yang singkat saja sekarang, anda boleh jadi wakil tanpa perperiksaan ini dan terus mengikuti kursus dua hari penuh (komprehensif) dan boleh terus menjana pendapatan sebagai wakil takaful.

Asalkan anda berada di Malaysia dan boleh meluangkan masa selama dua hari penuh di Kuala Lumpur, punyai kelulusan SPM keatas (graduan diutamakan) anda layak.

Kursus boleh juga di buat di luar Kuala Lumpur jika anda punyai Kumpulan 10 orang atau lebih dan anda mempunyai tempat untuk kursus dijalankan.

Yang berminat sila SMS saya 019-2490007 atau email ke buyongptn@gmail.com.

PENTING Hanya mereka yang betul-betul berminat untuk jadi wakil berjaya sahaja digalakkan hubungi saya. Berjaya saya maksudkan adalah untuk sekurang- kurangnya mendapat pendapatan Rm 3,000.00 sebulan atau lebih di tahun yang kedua.

Untuk berjaya dengan lebih cepat, mereka yang mempunyai komputer dan kenderaan sendiri dan sedikit belanja hidup untuk enam bulan pertama amat membantu. Mereka yang baru atau akan mengambil skim VSS sangat-sangat sesuai untuk tugas ini.

Kebaikan jadi wakil - Sekali penyertaan pelanggan, memberi anda pendapatan selama
enam tahun.
- Hadiah lawatan keluar negara.
- Bonus Tahunan
- Pelbagai hadiah bulanan untuk mereka yang berusaha
- Masa kerja yang 'flexible'
- Berkerja sambil beramal (dapat pahala - muamalat islam)
- Pelbagai insentif lain untuk mereka yang benar-benar rajin.


Bertemulah kita dipuncak kejayaan. Syabas !!








0 Comments:

Post a Comment

<< Home