Tuesday, January 06, 2009

TERIMA KASIH

Saya mengucapkan terima kasih kepada pelawat-pelawat yang sudi mengunjungi blog saya dan yang membuat pertanyaan-pertanyaan dan pelbagai soalan mengenai tulisan saya sebelum ini.

Saya rasa amat gembira kerana ramai yang telah mengambil peluang untuk menjadi ejen takaful (Etiqa) yang saya tawarkan sebelum ini. Ada yang telah pun memulakan pencarian pelanggan dan mendapat penedapatan dari usaha sendiri dimana sekali buat jualan komisyen akan dirasai selama 6 tahun. Tahniah dan syabbas !! kepada anda yang berani membuat keputusan segera dan tidak melepaskan peluang yang ditawarkan.

Kini peluang untuk menjadi wakil segera telah pun tamat. Tapi untuk bulan Januari ini masih ada sedikit tempat untuk mereka yang bernasib baik dan cepat bertindak. Sila hubungi saya di talian 019-2490007 atau email ke [ buyongptn@gmail.com/] untuk makumat lanjut.

Dalam perniagaan,yang cepat akan lebih berjaya dan mempunyai peluang yang lebih.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home